menu
Úvod
O nás
Reference
Blog
Kontakt
Hledat
Tvorba www
Tvorba eshopu
Internetový marketing
Kreativní design
Foto, video
Audio, zvuk
OPENCART - OPEN SOURCE ESHOP Moduly pro OpenCart

OPENCART - OPEN SOURCE ESHOP

Propracovaný e-shop s administrací za minimální investici

WEB NA MÍRU

OD 12.000 Kč

WEB ZE ŠABLONY

OD 6.000 Kč

ESHOP ZE ŠABLONY

OD 25.000 Kč

ESHOP NA MÍRU

OD 50.000 Kč

MICROSITE

OD 5.000 Kč

PORTÁL

OD 50.000 Kč

TVOŘÍME A SPRAVUJEME OPEN SOURCE ESHOPY
NA PLATFORMĚ OPENCART

Eshop OpenCart je elektronický obchod šiřitelný pod licencí GNU LGPL a jeho administrace je zcela zdarma.
Nabízí řadu standardních, ale i sofistikovaných funkcí, které se vám budou při prodeji určitě hodit.
Budete velmi překvapeni, co vše vám OpenCart ve své základní verzi nabídne.
Eshop je česky a lze ho přizpůsobit vašim požadavkům a přáním.

OPENCART ADMINISTRACE

OpenCart - NÁSTĚNKA
OpenCart - VÝROBKY
OpenCart - DETAIL VÝROBKU
OpenCart - OBJEDNÁVKA
OpenCart - DOPRAVA
OpenCart - DETAIL OBJEDNÁVKY
OpenCart - SLEVOVÉ KUPONY
OpenCart - STAV OBJEDNÁVKY

NEBUDETE PLATIT ŽÁDNÉ MĚSÍČNÍ PAUŠÁLY.
OPENCART ESHOP BUDE JEN VÁŠ

Neprodáváme eshopy formou měsíčních pronájmů. Pokud vám postavíme nový eshop na platformě OpenCart,
po finálním předání bude jen ve vašem vlastnictví a můžete s ním dále nakládat dle svého uvážení.
Můžete si u nás také přiobjednat doplňkové marketingové služby (SEO, PPC apod.)
a my se o váš eshop budeme starat a dále ho rozvíjet a propagovat.

OPENCART ANO NEBO NE?

Říká se, že open source systémy jsou vhodné spíše pro ty, kteří na internetu začínají. Není tomu tak.
Na OpenCartu lze postavit vysoce kvalitní eshop s neuvěřitelnými prodejními výsledky.
Je to nejvíce rozvíjející se online systém na světě a jeho komunita stále roste.
Pokud tedy nepotřebujete z nějakých důvodů eshop na míru,
rozhodně sáhněte po OpenCartu.


FUNKCE OPENCART ESHOPU

OpenCart nabízí kromě standardních funkcí, které musí mít dnes každý moderní eshop, také značné množství modulů a chytrých rozšíření, multijazyčnost, multiměnovost, přehledně zpracované statistiky prodeje a databázi zákazníků, možnost zasílání hromadných emailů a newsletterů, široký výběr atributů zboží - velikost, barva, popisek, datum doručení apod., uživatelské recenze a hodnocení produktů, jednoduchý wysiwyg editor pro správu obsahu (textů a fotografií), čtečku RSS kanálů, slevové a dárkové e-poukazy, podání reklamace online přímo z eshopu, možnost přiřazení cen a slev dle uživatelských skupin (partnerský program), konfigurace daní a daňových oblastí pro prodej po celém světě atd.

VÝHODY OPENCART ESHOPU

Hlavní výhodou je cena a výkon. Redakční systém, který je součástí OpenCart eshopu, je zcela zdarma a navíc kompletně v českém jazyce. Administrace eshopu je responzivní, tzn., že se správně zobrazuje ve všech zařízeních včetně notebooků, netbooků, tabletů a mobilních telefonů. Stejně je možné připravit také grafiku eshopu. V OpenCartu můžete využívat jakékoliv druhy plateb a dopravců. Pod jednou administrací lze provozovat více eshopů, takže se nemusíte neustále odhlašovat. Do eshopu lze jednoduše dodělat možnost XML exportů pro zbožové vyhledávače Zboží.cz a Heureka.cz. OpenCart eshop lze také propojit na další externí systémy, jako je například pokladní, skladový, účetní, informační nebo ekonomický systém.

ROZHODLI JSTE SE PRO OPENCART ESHOP?
PŘEČTĚTE SI NÁŠ VÝROBNÍ PROCES

Jste rozhodnuti, že chcete posunout svůj eshop a potažmo i prodej přes internet o úroveň výš?
Chcete, aby váš ehop byl maximálně výkonný a prodejní kanál? Pokud ano, rozhodně se nevyhnete některým velmi důležitým výrobním procesům. Jdeme na to!
“Jasné zadání a kvalitní analýzy jsou klíčem k úspěchu.“


PŘI TVORBĚ OPENCART ESHOPU DODRŽUJEME
STANDARDNÍ A ÚČINNÉ POSTUPY.

Tvorba eshopu s prodejním potenciálem není stejná jako tvorba jednoduché webové prezentace. Je to mnohem složitější proces, ve kterém je důležité udržet uživatelskou přívětivost a logičnost. Je potřeba znát detailně nejen vaše požadavky, ale také vaše potenciální zákazníky.

JAK VZNIKÁ ESHOP S PRODEJNÍM POTENCIÁLEM

Za roky působnosti v oblasti internetového marketingu jsme si vytříbili vlastní postup tvorby eshopu. Pokud to se svým eshopem myslíte opravdu vážně, těmto procesům se rozhodně nevyhneme.


1. ANALÝZY

Jedním z prvních kroků pro úspěšné zvládnutí tvorby prodejního eshopu jsou analýzy. Je velmi důležité pečlivě prozkoumat tržní segment, ve kterém působíte, ale také vaši konkurenci a cílovou skupinu potenciálních zákazníků, kteří budou tvořit váš obrat, potažmo celý byznys.

2. CÍLOVÁ SKUPINA

Analýzu cílové skupiny máme v naší procesní mapě zařazenou zvlášť, protože je extrémně důležitá! Pokud chcete prodávat přes internet, musíte perfektně znát ty, kteří budou chtít na vašem eshopu utratit své peníze. Jde o to jim přizpůsobit obsah a nabídku tak, aby neváhali.

3. PROJEKTOVÝ NÁVRH

Jakmile máme analýzy, můžeme se na jejich základě pustit do tvorby projektového návrhu eshopu, jehož smyslem je si ujasnit, co a jak bude fungovat, jaké budou jeho cíle a jakým způsobem bude zajištěno měření konverzí. Součástí je též tvorba informační architektury.

4. ARCHITEKTURA A STRUKTURA

Cílem tzv. informační architektury eshopu je roztřídit, zorganizovat a uspořádat jeho obsah tak, aby to bylo logické a přehledné. Návštěvník eshopu se pak rychle zorientuje a bude se mu dobře nakupovat bez sebemenšího zaváhání. Součástí IA je také pojmenování všech stránek.

5. TEXTOVÝ OBSAH

Nyní je čas na to, aby prostor dostal zkušený copywriter, který připraví texty, které budou prodávat vaše produkty či služby. Textař bude samozřejmě pracovat na základě předchozích analýz, projektového návrhu, architektury, struktury a všech ostatních dílčích podkladů.

6. WEBDESIGN

Grafiku eshopu rozdělujeme do tří fází. První je skica, kterou vystihneme první nápady. Jakmile se shodneme na skice, vytvoříme tzv. wireframe, jehož podstatou je návrh, jak bude na eshopu rozložen jednotlivý obsah. Až teprve potom se pustíme do webdesignu - prototypu eshopu.

6. PROGRAMOVÁNÍ

Pomalu, ale jistě, se dostáváme do té nejsložitější fáze, kterou vás ale vůbec zatěžovat nebudeme. Vše, co jsme doposud společně připravili, je třeba převést do internetového prostředí, tedy naprogramovat. Nejčastěji používáme jazyky, jako jsou PHP, MySQL, HTML5 nebo CSS3.

8. TESTOVÁNÍ A SPUŠTĚNÍ

Než eshop spustíme a uvedeme ho k životu, musíme ho ještě pořádně pročíst a otestovat ze všech stran a koutů. Tento finální testovací proces děláme zásadně v týmové spolupráci, ale také za bezpodmínečné účasti zadavatele eshopu, případně jeho technického dozorce.

A CO DÁL, KDYŽ JE ESHOP HOTOVÝ

V podstatě máte jen dvě možnosti co dál s vaším novým eshopem, který je připraven vám vydělávat. Buď ho necháte žít svým vlastním životem a budete se pravidelně modlit, abyste něco prodali a nebo ho budete kontinuálně rozvíjet, optimalizovat a propagovat ve vyhledávačích.
“Když si pořídíte auto a nebudete mu vyměňovat olej, motor se dříve či později zadře.“


INTERNETOVÝ MARKETING
A KONTINUÁLNÍ PROPAGACE WEBU

Na váš nový eshop bude potřeba dostat potenciální zákazníky a proměnit je v zákazníky platící. Existuje celá řada možností, jak jim dát vědět, přilákat je nebo přesvědčit k nákupu. Můžeme to společně probrat.
“Chcete-li vydělávat na vašem eshopu, musíte také investovat.“


Color Red a

Internetový marketing

V rámci internetového marketingu vám můžeme nabídnout ucelené služby zahrnující kontinuální propagaci, zvyšování návštěvnosti a povědomí o značce, produktu nebo firmě.

Více informací
SEO, SEM, PPC

SEO, SEM, PPC ...

Vypracujeme vám detailní analýzu, díky které nastavíme optimální, efektivní a výkonnou kampaň s přesným zacílením na vaše potenciální klienty.