menu
Úvod
O nás
Reference
Blog
Kontakt
Hledat
Tvorba www
Tvorba eshopu
Internetový marketing
Kreativní design
Foto, video
Audio, zvuk
TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK

Jednoduché, čisté a optimalizované weby pro všechna zařízení

WEB NA MÍRU

OD 12.000 Kč

WEB ZE ŠABLONY

OD 6.000 Kč

ESHOP ZE ŠABLONY

OD 25.000 Kč

ESHOP NA MÍRU

OD 50.000 Kč

MICROSITE

OD 5.000 Kč

PORTÁL

OD 50.000 Kč

TVOŘÍME MALÉ WEBOVÉ PREZENTACE,
ALE UMÍME I VELKÉ PRODEJNÍ WEBY.

Vytvoříme vám malý web, osobní stránky, blog, diskuzní fórum nebo rozsáhlý firemní web,
ale umíme i portály a eshopy. Proces tvorby závisí na požadavcích a obchodních cílech.
Níže si můžete přečíst, jak při tvorbě webu či eshopu postupujeme.

PROHLÉDNOUT WEB

Firemnilekar.cz

PROHLÉDNOUT WEB

Farmapolna.cz

PROHLÉDNOUT WEB

Kinggun.cz

PROHLÉDNOUT WEB

DD-uklid-praha.cz

PROHLÉDNOUT WEB

Wagler.cz

PROHLÉDNOUT WEB

Spravanemovitostizapad.cz

PROHLÉDNOUT WEB

Pujcsime.eu

PROHLÉDNOUT WEB

Zakonnaskoleni.cz

PROHLÉDNOUT WEB

Bezpecnostprace.info

PROHLÉDNOUT WEB

Dmggg.cz

PROHLÉDNOUT WEB

Uklid-plzen.eu

PROHLÉDNOUT WEB

Kasa-pokladna.cz

PŘED TVORBOU WEBU SI UJASNÍME
JEHO KONCEPCI A CÍLE

Před samotnou tvorbou webových stránek je nutné si ujasnit jejich koncepci.
Potřebujeme znát účel vašeho webu, ale také vaše představy, potřeby a stanovené cíle.
Ujasněním celkové koncepce předejdeme prodloužení realizace a hlavně zbytečnému prodražení.
Až si tyto informace ujasníme, navrhneme a doporučíme vám, jaké zvolit řešení a technologie.
Ale třeba už máte jasno.

JAKÉ WEBOVÉ STRÁNKY NABÍZÍME
A KOLIK STOJÍ

Je to podobné, jako když vedle sebe postavíte formuli a rodinné auto střední třídy.
I u webových stránek máte na výběr podle toho, jakou chcete kvalitu nebo výkon.
Někdo chce luxus s maximálním výkonem a někdo se spokojí s lidovkou.
U nás máte na výběr ze dvou řešení - web na míru nebo ze šablony.


WEBOVÉ STRÁNKY NA MÍRU

Webové stránky s jedinečným designem na míru a kvalitním zdrojovým kódem, který je zároveň validní dle pravidel World Wide Web Consortium (W3C) - hlavní mezinárodní standardizační organizace pro celosvětovou síť World Wide Web (www). Jsou vhodné pro profesionální využití a pro ty, kteří chtějí, aby měly vysoký prodejní potenciál a předpoklad maximálního uživatelského výkonu.

ŘEŠENÍ JIŽ OD 12.000 Kč

POSLAT POPTÁVKU

WEBOVÉ STRÁNKY ZE ŠABLONY

Webové stránky ze šablony jsou ideální řešením pro začínající podnikatele, kteří nechtějí investovat vyšší částku do tvorby webu na míru. Webové stránky postavené na již připravené šabloně výrazně snižují náklady na jejich tvorbu. Obsahují totiž již navržený layout, design, grafické prvky a styl. Díky tomu už se mnoho věcí nemusí programovat a dochází ke slevě oproti tvorbě webu na míru zhruba o 30 - 70 %.

ŘEŠENÍ JIŽ OD 6.000 Kč

POSLAT POPTÁVKU

POKUD MÁTE JASNO, PŘEČTĚTE SI,
JAK ŘEŠÍME VÝROBNÍ PROCES WEBU

Pokud to myslíte s vaším novým webem opravdu vážně a chcete, aby jeho výkon byl co nejvyšší,
určitě se při jeho navrhování nevyhnete některým velmi důležitým procesům.
Asi nejpodceňovanější, pro lajky nudné a nic neříkající, jsou analýzy.
Ty vám totiž otevřou dveře do světa podnikání na internetu.
“Bez detailně zpracovaných analýz pravděpodobně nikdy nedosáhnete kvalitních výsledků.“


PŘI TVORBĚ PROFESIONÁLNÍHO WEBU
DODRŽUJEME OVĚŘENÉ POSTUPY

Tvořit web, obzvlášť pak web s prodejním potenciálem, je jako stavět dům, ve kterém chcete prožít celý svůj život.
Jak si ho necháte udělat, tak se vám v něm bude bydlet. U webu je to podobné, ale s tím rozdílem,
že buď vám bude vydělávat nebo ne. A na tom právě závisí už samotný postup jeho přípravy.

JAK VZNIKÁ WEB S PRODEJNÍM POTENCIÁLEM

Níže uvedený postup tvorby se týká zejména webů s prodejním potenciálem. U menších prezentací se takto postupovat nemusí, ale samozřejmě, že je to vždy lepší. Ovlivní to totiž výkon webu.


1. ANALÝZY

Prvním krokem pro úspěšnou tvorbu webu jsou analýzy a je jich hned několik. Důležité jsou zejména analýza trhu, analýza konkurence, analýza cílové skupiny a analýza klíčových slov. Bez nich se v žádném případě začít budovat úspěšný web s prodejním potenciálem nedá.

2. CÍLOVÁ SKUPINA

Určení cílové skupiny potenciálních zákazníků je dalším nevyhnutelným krokem pro tvorbu kvalitního a prodejního webu. Aby měl web co největší výkon, je potřeba perfektně identifikovat jeho potenciální uživatele a přizpůsobit obsah a nabídku jejich myšlení a potřebám.

3. PROJEKTOVÝ NÁVRH

Na základě předchozích analýz připravíme projektový návrh, který definuje, jak bude web fungovat, jaké budou jeho cíle a jakým způsobem bude zajištěna měřitelnost konverzí. Mimo to bude projekt obsahovat také ujasnění koncepce, sestavení informační architektury a struktury webu.

4. ARCHITEKTURA A STRUKTURA

Pomocí informační architektury a struktury webu roztřídíme, zorganizujeme a uspořádáme informace do jednotných logických celků. Pojmenujeme všechny stránky webu tak, aby byly lehce pochopitelné a pomohly návštěvníkům v rychlém zorientování a rozhodování při nákupu.

5. TEXTOVÝ OBSAH

V návaznosti na všechny předchozí analýzy, projektový návrh, informační architekturu a strukturu webu, navrhneme textový obsah, který přizpůsobíme vašemu publiku a cílové skupině potenciálních zákazníků. Textový obsah je jedním z nejdůležitějších prodejních faktorů.

6. WEBDESIGN

Grafický návrh webu má celkem tři fáze: skicování, wireframy a prototyp. V rámci skicování vám navrhneme první nápady, abyste měli představu, co a kde bude umístěno. Wireframe nám pomůže s rozložením obsahu a vyzdvižením priorit a pomocí prototypu navrhneme první vizuální podobu webu.

7. PROGRAMOVÁNÍ

Jakmile budeme mít odsouhlasenou informační architekturu, strukturu, textový obsah i webdesign, pustíme se do samotného programování webu pro internetové prostředí. Nebudeme vás zatěžovat zbytečnými odbornými frázemi, jako jsou programovací jazyky PHP, MySQL, HTML5 nebo CSS3.

8. TESTOVÁNÍ A SPUŠTĚNÍ

Před samotným spuštěním vašeho nového webu do ostrého provozu je třeba ho nejdříve detailně zkontrolovat a otestovat, aby se takzvaně vychytaly všechny mouchy. Finální testování provádíme v týmové spolupráci za účasti zadavatele webu, případně jeho technického dozorce.

A CO DÁL, KDYŽ JE WEB HOTOVÝ

Pokud je vaším cílem prostřednictvím webových stránek vydělávat, samotným vytvořením a spuštěním to nekončí. Ač bude váš nový web sebelépe připravený a bude mít vysoký prodejní potenciál, samosebou se nic neprodá.
Musíte pokračovat nejen v jeho samotném vývoji, ale zejména v jeho propagaci.
“Když zasadíte ovocný strom a nebudete ho zalévat, uschne a žádné plody na něm neporostou.“


INTERNETOVÝ MARKETING
A KONTINUÁLNÍ PROPAGACE WEBU

Na vaše webové stránky bude potřeba dostat potenciální zákazníky a proměnit je v zákazníky opravdové - platící.
A to není úplně snadný úkol. Existuje však mnoho možností, jak jim dát vědět, přilákat je a přesvědčit k nákupu.
“Chcete-li vydělávat na vašem webu, musíte také investovat.“


Color Red a

Internetový marketing

V rámci internetového marketingu vám můžeme nabídnout ucelené služby zahrnující kontinuální propagaci, zvyšování návštěvnosti a povědomí o značce, produktu nebo firmě.

Více informací
SEO, SEM, PPC

SEO, SEM, PPC ...

Vypracujeme vám detailní analýzu, díky které nastavíme optimální, efektivní a výkonnou kampaň s přesným zacílením na vaše potenciální klienty.