menu
Úvod
O nás
Reference
Blog
Kontakt
Hledat
Tvorba www
Tvorba eshopu
Internetový marketing
Kreativní design
Foto, video
Audio, zvuk
SEO (OPTIMALIZACE WEBU PRO VYHLEDÁVAČE)

SEO (OPTIMALIZACE WEBU PRO VYHLEDÁVAČE)

Naším cílem v SEO je zvýšení návštěvnosti a zisku webu

ANALÝZY

TESTOVÁNÍ, AUDITY

STRATEGIE

MARKETINGOVÝ PLÁN

OPRAVA CHYB

ON-PAGE FAKTORY

SLEDOVÁNÍ

CHOVÁNÍ NÁVŠTĚVNÍKŮ

OBSAH

BLOG, PR, ODKAZY

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

FACEBOOK, GOOGLE+, ...

GARANTOVANÉ POZICE VE VYHLEDÁVAČÍCH?
POJĎME SE V SEO RADĚJI SOUSTŘEDIT
NA OBSAHOVOU STRATEGII
NEBO LONG TAIL

SEO nemusí nutně znamenat přední pozice ve vyhledávačích na silně konkurenční klíčová slova.
To může stát mnoho peněz a nakonec skončit prodělkem. Důležité je, aby na váš web
přicházeli relevantní návštěvníci, které proměníme v platící a vracející se zákazníky.
Vypracujeme vám detailní analýzu klíčových slov včetně velmi důležitých
long-tailových výrazů a vymyslíme funkční obsahovou SEO strategii.
Ta bude konečně začátkem vaší úspěšné optimalizace webu.

JAK SE SPRÁVNĚ DĚLÁ SEO?
PŘIROZENĚ A SMYSLUPLNĚ!

Aby optimalizace webu pro vyhledávače byla opravdu úspěšná, je důležité nedělat nic násilně,
podezřele rychle a kvantitativně. Správné SEO vychází z filozofie,
která se opírá o přirozenost a smysluplnost.
Jak postupujeme?

1. SEO ANALÝZA

Než začneme optimalizovat jakýkoliv web, musíme se nejdříve seznámit s jeho aktuálním stavem. Je potřeba též zjistit, kdo jsou vaši zákazníci, co je zajímá, co potřebují, jaké weby navštěvují, jaká klíčová slova vyhledávají apod. Vstupní analýza je nedílnou součástí SEO .

2. OPRAVA CHYB

Často se stává, že analýza odhalí nedostatky, které se mohou týkat technických záležitostí webu (on-page SEO), ale také vnějších vlivů na web (off-page SEO) - např. nekvalitní zpětné odkazy (analýza odkazového profilu). Případná oprava chyb je vždy nevyhnutelná.

3. SEO STRATEGIE

Na základě analýzy si ujasníme rozsah a cíle optimalizace, nastavíme obsahovou a PR strategii, zjistíme, kde získat relevantní zpětné odkazy a vytipujeme portály a servery, na kterých bychom mohli web propagovat. Jakmile máme SEO strategii, pustíme se do její realizace.

4. SLEDOVÁNÍ UŽIVATELŮ

V průběhu optimalizace je důležité sledovat web prostřednictvím analytických nástrojů. Sledováním zjistíme, z jakých webových zdrojů nejvíce návštěvníci přicházejí, na jaká klíčová slova, z jakých měst, jak se na webu chovají apod. Na základě sledování vývoje navrhujeme změny a vylepšení.

5. BUDOVÁNÍ OBSAHU

Navrhneme vám formu, jakou budeme tvořit a budovat obsah na vašem webu, ale i mimo něj. Představíme vám konkrétní témata článků a publikací, jejichž cílem bude přivést na váš web potenciální zákazníky. Při psaní se budeme zaměřovat také na méně konkurenční long tail slova.

6. SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Účast na sociálních sítích je pro SEO také důležité. Třeba Google velmi cení pravidelnou aktivitu na jeho sociální síti Google+. Ale i Twitter, Facebook nebo Instagram mohou být skvělým zdrojem nových návštěvníků vašeho webu. Zejména tam jsou vaši potenciální zákazníci.

7. ZPĚTNÉ ODKAZY

Budování odkazů má pro SEO význam pouze tehdy, jsou-li přirozené, nenásilné a nachází-li se na tématických webech s co nejvyšší autoritou a návštěvností. Jednou z našich činností v SEO je také pravidelná kontrola odkazového profilu a sledování konkurenčních odkazů.

8. PROPAGACE OBSAHU

Návody, rady, instrukce, nápady, zajímavosti a další obsah, který publikujeme na vašich webových stránkách, budeme propagovat také prostřednictvím vybraných internetových kanálů, jako jsou například zpravodajské servery, portály, partnerské blogy, diskuze nebo sociální sítě.

9. ANALÝZY A ÚPRAVY

Po celou dobu optimalizace webu je nezbytně nutné ho pravidelně analyzovat. Musíme přeci vědět, zda věci, které děláme, fungují dle našeho očekávání. A pokud z nějakého důvodu nefungují, je třeba zjistit, proč tomu tak je a navrhnout úpravu, která povede ke zlepšení výkonu.

10. MĚŘENÍ KONVERZÍ

Díky měření konverzí zjistíme, jak efektivní je optimalizace webu. Konverze nastane ve chvíli, když se návštěvník promění v zákazníka. Změříme tedy, kolik uživatelů přišlo na web a udělalo objednávku nebo registraci, případně, kolik jich stáhlo aplikaci či navštívilo určitou stránku webu.

11. VYHODNOCOVÁNÍ

Po čase vyhodnotíme, jak si web v SEO stojí. Uděláme statistiky a změříme návratnost investic (ROI - Return On Investments). Jednoduše čistý zisk vydělíme vynaloženými investicemi a vynásobíme 100. Vyjde nám % hodnota, která je hlavním ukazatelem úspěšnosti webu.

12. ROZVOJ SEO

Je důležité posouvat web stále kupředu. Hledat nová klíčová slova, nové kanály, kde ho propagovat, sledovat chování jeho uživatelů, dotazovat se jich, jak se na něm cítí nebo zda by ho nějak vylepšili apod. Pravidelné analýzy a průzkumy jsou cestou ke zdokonalování optimalizace webu.

CO MŮŽEME V OBLASTI SEO NABÍDNOUT

Proces optimalizace webu obsahuje mnoho dílčích služeb a nástrojů a je třeba na ní pohlížet,
jako na kompaktní celek. Pokud některou část budete chtít vynechat, výsledek nemusí
být 100%. I přesto jsme ale schopni vám nabídnou některé samostatné služby,
jako např. analýzu klíčových slov, budování obsahu, opravu on-page faktorů,
přípravu strategie nebo jen odborné SEO poradenství.

V současnosti se zaměřujeme pouze na menší a středně velké projekty
s investicí mezi 60 až 450 tisícemi za rok. V případě většího projektu
vám rádi doporučíme agentury, které mají patřičné kapacity.

V případě, že potřebujete váš web propagovat ve vyhledávačích
okamžitě, využijte raději PPC kampaně.