menu
Úvod
O nás
Reference
Blog
Kontakt
Hledat
Tvorba www
Tvorba eshopu
Internetový marketing
Kreativní design
Foto, video
Audio, zvuk
Analýzy, strategie, poradenství

INTERNETOVÝ ONLINE MARKETING

Nabídneme váš produkt nebo službu těm, kteří ji opravdu hledají

ANALÝZY

TESTOVÁNÍ, AUDITY

STRATEGIE

MARKETINGOVÝ PLÁN

PORADENSTVÍ

OSOBNÍ NEBO ON-LINE

SEO

OPTIMALIZACE WEBU

SEM

PPC, BANNERY, ...

SOCIAL

FACEBOOK, GOOGLE+, ...

NAVRHNEME VÁM STRATEGII
A PŘIPRAVÍME KOMPAKTNÍ PLÁN
PRO INTERNETOVÝ MARKETING

Pochybné definice internetového marketingu jsou k ničemu. Ty váš byznys na nohy nepostaví.
Chtějte raději od svých marketérů analýzy trhu, cílové skupiny nebo klíčových slov.
Chtějte slyšet návrh marketingové strategie. Chtějte vidět marketingový plán.
A hlavně, chtějte prokazatelné výsledky. Ty rozhodují ano či ne!

UJASNĚNÍ KONCEPCE
A REALIZACE KAMPANĚ

Ujasněním vašich požadavků a cílů, včetně finančního rozpočtu, předejdeme potenciálním
nedorozuměním. Ušetříte náš čas a svoje peníze. Pro správné pochopení bude zásadní
zpočátku rozklíčovat stávající situaci vašeho internetového marketingu,
ale také správně pochopit chod a filozofii firmy.

1. ANALÝZA TRHU

Bez toho, aniž bychom znali trh, ve kterém se pohybujete, nemůžeme začít. Potřebujeme zjistit vše o nabídce, poptávce a cenách vašich služeb nebo produktů. Podíváme se též na segmentaci trhu, zhodnotíme tržní potenciál a pravidelně budeme sledovat vývoj a trendy.

2. ANALÝZA KONKURENCE

Mít v merku konkurenci znamená být o krok napřed. Nejen, že proklepneme, jak a kde se vaše konkurence na internetu propaguje, ale budeme ji sledovat i nadále. Získáte tak cenné informace, které můžete využít jak při plánování marketingové strategie, tak při průběžných změnách.

3. ANALÝZA CÍLOVÉ SKUPINY

No jó, bez cílovky to nejde. Nenené. Identifikace cílové skupiny potenciálních klientů nebo uživatelů vašeho webu je více jak žádoucí. Pomůže nám to v nastavení strategie - například mapovaní reklamních a prodejních kanálů nebo zpracování grafického stylu reklamního sdělení.

4. ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV

Precizní analýza klíčových slov bude dalším kouskem puzzle, který pomůže co nejvíce příbližit váš produkt nebo službu potenciálním klientům. Klíčová slova jsou důležitá zejména kvůli vyhledávacím dotazům. Větší analýzy obsahují stovky, někdy až tisíce klíčových slov.

5. STRATEGIE

Pokud společně realizujeme výše uvedené základní analýzy, naše šance na úspěch se diametrálně zvýšují. Podle všech těchto analýz a výzkumů, jejichž výstup dostanete v elektronické či tištěné podobě, navrhneme optimalizovanou a co nejvíce účinnou strategiii online marketingu.

6. MARKETINGOVÝ PLÁN

Jakmile víme, co, za kolik, za jakých podmínek a komu budeme prodávat, je třeba si ještě ujasnit, za kolik, v jakých intervalech, kde a jak přesně budeme propagovat. Začíná tedy fáze příprav marketingového plánu, jehož výstupem budou konkrétní propagační a prodejní kanály.

6. REALIZACE

No hurá. Toto trvalo. Konečně to můžeme teda všechno spustit. Nyní začíná fáze realizace, při které budeme instalovat marketingové online nástroje a měřící kódy na váš web, připravovat bannery, nastavovat PPC kampaně nebo reklamy na Facebooku či přes Etarget nebo Sklik.

8. MĚŘENÍ, VYHODNOCOVÁNÍ

Spuštěním všech naplánovaných online nástrojů internetový marketing nekončí. Ani nejlépe nastavená marketingová strategie a plán nemůže fungovat bez měření návratnosti investic a vyhodnocování. S tím jsou spojené také úpravy a pravidelná optimalizace výkonu kampaní.

Kanály internetového marketingu

DÍKY INTERNETOVÉMU MARKETINGU
MŮŽETE OSLOVIT MILIONY LIDÍ

Prostřednictvím online nástrojů internetového marketingu dokážeme oslovit i miliony
potenciálních klientů na celém světě. Vaše reklama se bude zobrazovat těm,
kteří o váš produkt nebo službu mají reálný zájem. To ale není vše.
Zacílíme na konkrétní teritorium - stát, provincii či město.

PŘI ONLINE MARKETINGU JE ZÁSADNÍ,
JAK ZACÍLÍME NA VAŠE KLIENTY

Zacílit na vaše potenciální klienty je prostřednictvím internetu opravdu velmi sofistikované.
K tomu, abychom zacílení provedli co nejdetailněji je bezpodmínečně nutné projít
všemi výše uvedenými analýzami, vytvořit strategii internetového marketingu,
připravit detailní plán a na něj navazující marketingový mix.


KOMPLEXNÍ ONLINE MARKETING

Pečlivě zvažte, o jaké služby máte vlastně zájem. Komplexní internetový marketing se nedá úspěšně zvládnout bez velmi detailních analýz, pečlivého nastudování vaší firemní politiky ani bez stanovení cílů. Komplexní internetový marketing není jednorázová služba za jednorázovou cenu. Je to velmi rozsáhlý obor a v podstatě i živý organizmus, který važaduje neustálou kontrolu a přizpůsobování.


Orientační cena komplexní služeb online marketingu nelze bez vstupní analýzy stanovit. Proto nás kontaktujte.


VYŽÁDAT CENU

DÍLČÍ SLUŽBY ONLINE MARKETINGU

Nabízíme také dílčí služby online marketingu. Pomůžeme vám s optimalizací webových stránek pro vyhledávače (SEO), připravíme PPC nebo bannerové či kontextové kampaně, nastavíme reklamy na sociální síti Facebook nebo YouTube a dalších desítkách serverů, portálů, deníků, zpravodajských kanálech, blozích a reklamních systémech, jako jsou Google Adwords, Etarget, Sklik, ...


Pokud chcete znát cenu za dílčí služby v oblasti internetového marketingu, neváhejte nás kontaktovat.


POPTAT SLUŽBU
Kanály internetového marketingu